Warning: Constant WP_CACHE already defined in /data/web/virtuals/139824/virtual/www/domains/lukasliskovec.cz/wp-config.php on line 6

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/web/virtuals/139824/virtual/www/domains/lukasliskovec.cz/wp-config.php:6) in /data/web/virtuals/139824/virtual/www/domains/lukasliskovec.cz/wp-content/plugins/wp-rocket/inc/classes/Buffer/class-cache.php on line 203
Nejlepší lead generation nástroje pro rok 2024 | Lukáš Lískovec

Nejlepší lead generation nástroje pro rok 2024

leadgen nástroje

Ve světě marketingových a sales technologií existuje mnoho různých nástrojů, které mohou vaší firmě pomoci. Navíc každým dnem přibývají další a další, což orientaci v možnostech, jaké firma má moc nepomáhá.

V tomto článku se zaměříme především na nástroje podporující Lead Generation u B2B firem (ale nejen u nich) a to zejména v sales části procesu. O zajímavých marketingových technologiích snad někdy příště.

Různé platformy jsou navrženy s ohledem na různé zákazníky. Mají různou úroveň přesnosti dat, stejně jako různé cílové vertikály, funkce platformy a ceny… to vše hraje roli v tom, zda si platformu nakonec zamilujete, nebo ji budete nenávidět.

Použitá data pocházejí převážně z ověřených uživatelských recenzí a online diskusí, takže doufám, že vám tento průvodce ušetří čas při zjišťování, který poskytovatel leadgen dat zajistí vašemu podnikání nejlepší možnosti růstu.

Co je lead generation?

V marketingu se pod pojmem „lead generation“ rozumí vyvolání zájmu nebo poptávky spotřebitelů po produktech nebo službách podniku. Lead je kontaktní informace a v některých případech i demografické údaje zákazníka, který má zájem o konkrétní produkt nebo službu.

Lead generation nástroje, jsou tedy nástroje, které nám pomáhají pracovat s leady.

Více o lead generation i z komplexního pohledu v článku zde.

Lead generation nástroje

ZoomInfo

Pro koho je vhodný? Společnosti s více než 10 obchodními zástupci a příjmem vyšším než cca 10 milionů korun.

Koho zacílíte? Střední a vyšší trh

Zoominfo je vlastníkem jedné z největších databází – přes 67 milionů emailových kontaktů a 42 milionů telefonních kontaktů.

Většina uživatelů hodnotí přesnost jejich dat zhruba na 80 % – především si vychvalují kvalitu telefonních kontaktů – avšak několik uživatelů z G2 si stěžovalo, že pouze jeden ze 3 kontaktů byl přesný.

Mnoho uživatelů doporučuje používat dodatečné nástroje pro hledání emailů (například Hunter.io) v kombinaci se ZoomInfo k vyvarování se nahodilým nepřesnostem.

Tím řečeno, pokud už máte nalezené specifické kontakty v oblasti středního trhu nebo podnikových společností (převážně v Severní Americe) a máte zájem o jejich kontaktní podrobnosti, pak by pro vás mohl být ZoomInfo tím nejlepším nástrojem. Přece jen, společnosti s tisíci a více zaměstnanci obvykle mívají spolehlivé kontaktní informace.

Pokud cílíte na menší společnosti, nebo společnosti mimo Severní Ameriku, tak pro vás nabízená data nebudou tak užitečná.

Ceny na ZoomInfo se velmi liší, takže pravděpodobně budete mít prostor ke smlouvání. Orientační cena se zdá být okolo 5-7 tisíc amerických dolarů za rok za 5000 kontaktů jakožto nejmenší balíček (k roku 2019), každopádně někteří uživatelé sdíleli, že je ten stejný balíček stál 16-20 tisíc amerických dolarů za rok.

Více na webu Zoominfo.

 

DisoverOrg

Pro koho je vhodný? Společnosti s více než 10 obchodními zástupci a příjmem vyšším než 10 milionů korun.

Koho zacílíte? Podniky, společnosti

DiscoverOrg nedávno odkoupil Zoominfo, jejich platformy tak spadají do podobné oblasti, avšak s několika klíčovými rozdíly.

DiscoverOrg je skvělý, pokud cílíte na velké podniky, ale postrádá data pro menší podniky a společnosti mimo Severní Ameriku.

Jedná se jednu z dražších platforem (průměrná cena je zhruba 30 tisíc amerických dolarů za rok), protože provádí výzkum manuálně a poskytují tak podrobné žebříčky které identifikují klíčové rozhodující faktory. Poskytují také upozornění pro příležitosti a informování o práci ostatních společností na nových projektech.

Uživatelé potvrzují, že přesnost emailových a telefonních kontaktů je zhruba 80 % –podobně jako u ZoomInfo – a data jsou zvláště přesné při cílení na IT kontakty. Při cílení na marketingové kontakty a podobné je však cílení méně přesné.

Dalším velkým rozdílem je, že při koupi dat z Discoverorg se nestáváte jejich vlastníkem. Jste tedy povinen data vrátit potom co vyprší vaše smlouva.

A nakonec ještě jedna nevýhoda, a to že máte přístup pouze k vertikálám ke kterým jste se přihlásili, takže pokud někdy budete hledat data mimo váš vertikál, musíte si zařídit novou smlouvu.

Pokud ale hledáte pro svůj byznys inteligentní nástroj ke sběru přesných informací o podnicích, společnostech a kontaktech v oblasti jistých vertikálů nebo společnostech využívající konkrétní technologii, DiscoverOrg bude pravděpodobně vaší nejlepší volbou.

Více na webu DiscoverOrg.

Linkedin Sales Navigator

Pro koho je vhodný? Pro každého (ale pravděpodobně k němu budete potřebovat další nástroje)

Koho zacílíte? Kohokoliv

Největší výhoda Sales Navigator je, že je na něm skoro každý, a data jsou pro něj zprostředkovávána svými uživateli.

Je to pravděpodobně nejlepší volba, pokud hledáte informace mimo Severní Ameriku, a je to také skvělý nástroj k získání upozornění v případě, když někdo změní zaměstnání do vaší oblasti, nebo pokud společnost do té oblasti někoho najme.

Můžete taky získat slušný přehled o tom, kolik zaměstnanců ve společnosti pracuje.

Největší nevýhodou však je, že vám neposkytne kontaktní podrobnosti. Budete mít k dispozici velmi omezený počet „InMails“, každý měsíc asi 20-50, což pravděpodobně nebude pro většinu společností stačit.

Z tohoto důvodu, Sales Navigator není úplně ideální jakožto samostatný nástroj. Jedná se spíše o pomocný nástroj, který může být velmi užitečný na začátku pro zjištění informací o poloze umístění, velikosti společností a klíčových slov.

Za znatelně nižší cenu, začínající na 65 amerických dolarů měsíčně, můžete zvážit přidat Sales Navigator do vašeho arzenálu, ale s největší pravděpodobností k tomu budete muset přidat i jiný nástroj.

Mnoho uživatelů kombinuje Sales Navigator s nástroji jako například Skrapp, Hunter.io nebo Seamless.ai k nalezení emailových adres, které náleží k informacím nalezeným na Linkedin.

Více na webu LinkedInu.

Clearbit

Pro koho je vhodný? Menší až středně velké B2B SaaS společnosti se značným inbound marketingem

Koho zacílíte? SMB až střední trh

Nástroj Clearbit’s Prospector vám umožní hledat emailové adresy podle společnosti, oddělení, služebního stáří a pracovního titulu. Chlubí se databázi s více než 200 miliony kontaktů napříč 165 zemí.

Hlavní zaměření Clearbit se zdá být obohacení dat a jejich aktualizování než vytváření. Pokud cílíte na specifickou vizi, můžete využít nástroj ClearBit’s Enrichment k získání přes 80 datových bodů s informacemi o společnostech nebo kontaktech přímo k vašemu CRM.

Jeden z největších benefitů tohoto nástroje je, že vám ukáže, které společnosti navštěvují váš web – určeno podle IP adresy – což z něho dělá velmi užitečný nástroj, v případě že má váš web mnoho návštěvníků..

Clearbit získává data z více než 250 různých zdrojů, například sociálních sítí, webových stránek společností, úředních dokumentů a crowdsourcingu, prohlašují že jejich data aktualizují každých 30 dní a tím udržují míru přesnosti emailů na 94 %.

Cena ClearBit’s Prospector začíná na 999 amerických dolarech za měsíc.

Clearbit obsahuje i další velmi užitečné moduly, více zde.

  

Imper řešení

Pro koho je vhodný? Firmy z CEE regionu

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky primárně z CEE a DACH regionu.

Merk.cz

Data propojené z více než 40 datových zdrojů, na jednom místě tak najdete detailní informace o všech, kteří v České a Slovenské republice podnikají – přes 4 miliony subjektů, 2.2 milionu osob a 750 tisíc ověřených telefonních čísel.

Merk není jen databáze firem, ale základní obchodní a marketingový nástroj, který denně pomáhá 15.000 uživatelům ve více než 2000 společnostech posilovat stávající a nacházet nový byznys

Leady.cz

Systém Leady.cz nabízí unikátní možnost, jak pracovat s návštěvníky firemních webových stránek. Systém zprostředkovává ke každé stránce webu informaci o tom, z jaké firmy návštěva byla. Zjistíte tak přesné informace o tom, jaké firemní návštěvy se zajímaly, o které informace na vašem webu a jak dlouho je četly. U každé firmy získáte i kontakty na jednatele a manažery. Můžete tak podnikat své obchodní aktivity konkrétním směrem a vzniklou příležitost vytěžit.

 

Seamless.ai

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Seamless.ai je platforma, která pomůže každému podnikateli kdekoliv ve světě vytvořit rychleji nové vztahy a příležitosti použitím umělé inteligence. Pomáhá získávat prodeje, zákazníky a zvyšovat příjmy.

Seamless třídí a segmentuje kontakty. Díky tomu je pak tvorba vztahů a dealů bezproblémová. Zahrnuje perfektní seznamy emailů, telefonních čísel a enrichment pro všechny kontakty a účty..

 

InsideView

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Platforma pro střední až velké podniky. Umožňuje marketingovým týmům shrnout a sesbírat informace o cílovém trhu, segmentu a organizacích. Umožňuje obchodním zástupcům najít kvalitní informace díky vlastní databázi společností a kontaktů filtrováním příslušných atributů. 

Více na webu InsideView.

Lusha

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Lead management software, marketéři v něm můžou obohacovat seznamy kontaktů, firem, nebo leady hromadně skrz integraci na Salesforce, použitím custom integrací. Umožňuje získat náhled ideálních profilů zákazníků na bázi uzavřených dealů. Pokrytí spíše pro Severní Ameriku.

Ceny začínají na 99 dolarech za měsíc. Více na webu Lusha.

 

Hunter.io

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Neboli email hunter, je software pro hledání kontaktních informací skrze jakoukoliv doménu. Hunter.io může být také použit k ověření emailů a spoustě dalších úkolů. Jedná se o levný a spolehlivý generátor leadů.

Užitečné v případě že již máte nalezené cílové společnosti, ale potřebujete najít pouze emaily.

Prvních 100 vyhledávání měsíčně je zdarma, poté cena začíná na 49 amerických dolarech měsíčně.

 

SalesIntel

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Jedná se o SaaS, které pomáhá prodejcům a marketingovým týmům jednoduše identifikovat vysoce hodnotné účty a kontaktní informace.

Ve společnosti se nachází zhruba 1400 výzkumníků, kteří pravidelně ověřují své kontakty každých 90 dní. Slibují 95 % přesnost dat.

 

LeadGenius

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Využívá kombinaci umělé inteligence a lidských pracovníků k identifikování a komunikování s cílovým kontaktem. Dokážou najít velmi specifické informace k zákazníkovým potřebám.

Hubspot

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky, velké společnosti.

Do této kategorie můžeme bezesporu zařadit i Hubspot. Což je velmi komplexní CRM nástroj, který obsahuje řadu různých funkcionalit. Více o Hubspotu naleznete v tomto článku: Co je Hubspot?

Jedna z těchto funkcí je například Hubspot Insights, která umožňuje enrichovat základní informace o firmách, které máme v databázi. Dále umožňuje například různé segmentace na základě dat, třídění dle určitých pravidel a interakcí… a spousta dalších funkcí.

Apollo.io

Pro koho je vhodný? Menší až středně velké B2B společnosti

Koho zacílíte? SMB až střední trh

Apollo.io poskytuje komplexní databázi společností a kontaktů s podrobnými profily, které zahrnují klíčové rozhodovací osoby, historii nákupů, využívané technologie a mnoho dalšího. Jedinečné algoritmy Apollo.io analyzují datové sady z celého trhu tak, aby obchodníci mohli identifikovat vhodné příležitosti – s využitím tzv. intent signálů. Apollo dále nabízí pokročilé funkce, jako je například lead scoring, sledování aktivit, automatické následné e-maily (sales sekvence) a další. V porovnání s jinými nástroji pro sales engagement vám Apollo umožňuje rychlejší přístup k potřebným datům, aniž byste museli provádět ruční průzkum nebo se spoléhat na zastaralé databáze. Umožňuje také snadno přizpůsobit pracovní postupy, abyste se mohli zaměřit na potenciální zákazníky, u nichž je největší pravděpodobnost, že je rychle uzavřete. A konečně, Apollo má intuitivní uživatelské rozhraní, takže jak noví, tak zkušení uživatelé mohou snadno a rychle začít využívat jeho výkonné funkce s minimálním úsilím.

 

 Nějaké otázky?

Doufáme, že vám tento průvodce ušetřil pár hodin času hledání vašeho ideálního leadgen nástroje pro váš byznys.

Jsou zde i jiní menší poskytovatelé, takže určitě stojí za to si je ještě prohlédnout. Platformy zmíněné v tomto článku jsou jedny z těch nejvíce známých v oboru. Navíc o nich existuje spousta uživatelských recenzí na serverech jako je G2 apod.

Pokud vás zajímá oblast B2B leadgenu, určitě si přečtěte článek o account based marketingu, který je velmi zajímavou kombinací outbound a inbound přístupu.

Obsah

O Lukáši Lískovcovi

O Lukáši Lískovcovi

Pomáhám klientům s růstem jejich firem prostřednictvím implementace marketingu založeného na datech, digitalizovaných prodejních procesech a technologiích, které mají v tomto procesu přidanou hodnotu.

Přečti si jeden z mých článků!
Zabere ti jen chvilku tvého času, ale o to více tě obohatí spoustou nových informací!

Zjistěte více

Ve světě marketingových a sales technologií existuje mnoho různých nástrojů, které mohou vaší firmě pomoci. Navíc každým dnem přibývají další a další, což orientaci v možnostech, jaké firma má moc nepomáhá.

V tomto článku se zaměříme především na nástroje podporující Lead Generation u B2B firem (ale nejen u nich). O zajímavých marketingových technologiích snad někdy příště.

Různé platformy jsou navrženy s ohledem na různé zákazníky. Mají různou úroveň přesnosti dat, stejně jako různé cílové vertikály, funkce platformy a ceny… to vše hraje roli v tom, zda si platformu nakonec zamilujete, nebo ji budete nenávidět.

Použitá data pocházejí převážně z ověřených uživatelských recenzí a online diskusí, takže doufám, že vám tento průvodce ušetří čas při zjišťování, který poskytovatel leadgen dat zajistí vašemu podnikání nejlepší možnosti růstu.

Co je lead generation?

V marketingu se pod pojmem „lead generation“ rozumí vyvolání zájmu nebo poptávky spotřebitelů po produktech nebo službách podniku. Lead je kontaktní informace a v některých případech i demografické údaje zákazníka, který má zájem o konkrétní produkt nebo službu.

Lead generation nástroje, jsou tedy nástroje, které nám pomáhají pracovat s leady.

Více o lead generation v komplexní článku.

Lead generation nástroje

ZoomInfo

Pro koho je vhodný? Společnosti s více než 10 obchodními zástupci a příjmem vyšším než cca 10 milionů korun.

Koho zacílíte? Střední a vyšší trh

Zoominfo je vlastníkem jedné z největších databází – přes 67 milionů emailových kontaktů a 42 milionů telefonních kontaktů.

Většina uživatelů hodnotí přesnost jejich dat zhruba na 80 % – především si vychvalují kvalitu telefonních kontaktů – avšak několik uživatelů z G2 si stěžovalo, že pouze jeden ze 3 kontaktů byl přesný.

Mnoho uživatelů doporučuje používat dodatečné nástroje pro hledání emailů (například Hunter.io) v kombinaci se ZoomInfo k vyvarování se nahodilým nepřesnostem.

Tím řečeno, pokud už máte nalezené specifické kontakty v oblasti středního trhu nebo podnikových společností (převážně v Severní Americe) a máte zájem o jejich kontaktní podrobnosti, pak by pro vás mohl být ZoomInfo tím nejlepším nástrojem. Přece jen, společnosti s tisíci a více zaměstnanci obvykle mívají spolehlivé kontaktní informace.

Pokud cílíte na menší společnosti, nebo společnosti mimo Severní Ameriku, tak pro vás nabízená data nebudou tak užitečná.

Ceny na ZoomInfo se velmi liší, takže pravděpodobně budete mít prostor ke smlouvání. Orientační cena se zdá být okolo 5-7 tisíc amerických dolarů za rok za 5000 kontaktů jakožto nejmenší balíček (k roku 2019), každopádně někteří uživatelé sdíleli, že je ten stejný balíček stál 16-20 tisíc amerických dolarů za rok.

Více na webu Zoominfo.

 

DisoverOrg

Pro koho je vhodný? Společnosti s více než 10 obchodními zástupci a příjmem vyšším než 10 milionů korun.

Koho zacílíte? Podniky, společnosti

DiscoverOrg nedávno odkoupil Zoominfo, jejich platformy tak spadají do podobné oblasti, avšak s několika klíčovými rozdíly.

DiscoverOrg je skvělý, pokud cílíte na velké podniky, ale postrádá data pro menší podniky a společnosti mimo Severní Ameriku.

Jedná se jednu z dražších platforem (průměrná cena je zhruba 30 tisíc amerických dolarů za rok), protože provádí výzkum manuálně a poskytují tak podrobné žebříčky které identifikují klíčové rozhodující faktory. Poskytují také upozornění pro příležitosti a informování o práci ostatních společností na nových projektech.

Uživatelé potvrzují, že přesnost emailových a telefonních kontaktů je zhruba 80 % –podobně jako u ZoomInfo – a data jsou zvláště přesné při cílení na IT kontakty. Při cílení na marketingové kontakty a podobné je však cílení méně přesné.

Dalším velkým rozdílem je, že při koupi dat z Discoverorg se nestáváte jejich vlastníkem. Jste tedy povinen data vrátit potom co vyprší vaše smlouva.

A nakonec ještě jedna nevýhoda, a to že máte přístup pouze k vertikálám ke kterým jste se přihlásili, takže pokud někdy budete hledat data mimo váš vertikál, musíte si zařídit novou smlouvu.

Pokud ale hledáte pro svůj byznys inteligentní nástroj ke sběru přesných informací o podnicích, společnostech a kontaktech v oblasti jistých vertikálů nebo společnostech využívající konkrétní technologii, DiscoverOrg bude pravděpodobně vaší nejlepší volbou.

Více na webu DiscoverOrg.

Linkedin Sales Navigator

Pro koho je vhodný? Pro každého (ale pravděpodobně k němu budete potřebovat další nástroje)

Koho zacílíte? Kohokoliv

Největší výhoda Sales Navigator je, že je na něm skoro každý, a data jsou pro něj zprostředkovávána svými uživateli.

Je to pravděpodobně nejlepší volba, pokud hledáte informace mimo Severní Ameriku, a je to také skvělý nástroj k získání upozornění v případě, když někdo změní zaměstnání do vaší oblasti, nebo pokud společnost do té oblasti někoho najme.

Můžete taky získat slušný přehled o tom, kolik zaměstnanců ve společnosti pracuje.

Největší nevýhodou však je, že vám neposkytne kontaktní podrobnosti. Budete mít k dispozici velmi omezený počet „InMails“, každý měsíc asi 20-50, což pravděpodobně nebude pro většinu společností stačit.

Z tohoto důvodu, Sales Navigator není úplně ideální jakožto samostatný nástroj. Jedná se spíše o pomocný nástroj, který může být velmi užitečný na začátku pro zjištění informací o poloze umístění, velikosti společností a klíčových slov.

Za znatelně nižší cenu, začínající na 65 amerických dolarů měsíčně, můžete zvážit přidat Sales Navigator do vašeho arzenálu, ale s největší pravděpodobností k tomu budete muset přidat i jiný nástroj.

Mnoho uživatelů kombinuje Sales Navigator s nástroji jako například Skrapp, Hunter.io nebo Seamless.ai k nalezení emailových adres, které náleží k informacím nalezeným na Linkedin.

Více na webu LinkedInu.

 

Clearbit

Pro koho je vhodný? Menší až středně velké B2B SaaS společnosti se značným inbound marketingem

Koho zacílíte? SMB až střední trh

Nástroj Clearbit’s Prospector vám umožní hledat emailové adresy podle společnosti, oddělení, služebního stáří a pracovního titulu. Chlubí se databázi s více než 200 miliony kontaktů napříč 165 zemí.

Hlavní zaměření Clearbit se zdá být obohacení dat a jejich aktualizování než vytváření. Pokud cílíte na specifickou vizi, můžete využít nástroj ClearBit’s Enrichment k získání přes 80 datových bodů s informacemi o společnostech nebo kontaktech přímo k vašemu CRM.

Jeden z největších benefitů tohoto nástroje je, že vám ukáže, které společnosti navštěvují váš web – určeno podle IP adresy – což z něho dělá velmi užitečný nástroj, v případě že má váš web mnoho návštěvníků..

Clearbit získává data z více než 250 různých zdrojů, například sociálních sítí, webových stránek společností, úředních dokumentů a crowdsourcingu, prohlašují že jejich data aktualizují každých 30 dní a tím udržují míru přesnosti emailů na 94 %.

Cena ClearBit’s Prospector začíná na 999 amerických dolarech za měsíc.

Clearbit obsahuje i další velmi užitečné moduly, více zde.

  

Imper řešení

Pro koho je vhodný? Firmy z CEE regionu

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky primárně z CEE a DACH regionu.

Merk.cz

Data propojené z více než 40 datových zdrojů, na jednom místě tak najdete detailní informace o všech, kteří v České a Slovenské republice podnikají – přes 4 miliony subjektů, 2.2 milionu osob a 750 tisíc ověřených telefonních čísel.

Merk není jen databáze firem, ale základní obchodní a marketingový nástroj, který denně pomáhá 15.000 uživatelům ve více než 2000 společnostech posilovat stávající a nacházet nový byznys

Leady.cz

Systém Leady.cz nabízí unikátní možnost, jak pracovat s návštěvníky firemních webových stránek. Systém zprostředkovává ke každé stránce webu informaci o tom, z jaké firmy návštěva byla. Zjistíte tak přesné informace o tom, jaké firemní návštěvy se zajímaly, o které informace na vašem webu a jak dlouho je četly. U každé firmy získáte i kontakty na jednatele a manažery. Můžete tak podnikat své obchodní aktivity konkrétním směrem a vzniklou příležitost vytěžit.

 

Seamless.ai

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Seamless.ai je platforma, která pomůže každému podnikateli kdekoliv ve světě vytvořit rychleji nové vztahy a příležitosti použitím umělé inteligence. Pomáhá získávat prodeje, zákazníky a zvyšovat příjmy.

Seamless třídí a segmentuje kontakty. Díky tomu je pak tvorba vztahů a dealů bezproblémová. Zahrnuje perfektní seznamy emailů, telefonních čísel a enrichment pro všechny kontakty a účty..

 

InsideView

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Platforma pro střední až velké podniky. Umožňuje marketingovým týmům shrnout a sesbírat informace o cílovém trhu, segmentu a organizacích. Umožňuje obchodním zástupcům najít kvalitní informace díky vlastní databázi společností a kontaktů filtrováním příslušných atributů. 

Více na webu InsideView.

Lusha

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Lead management software, marketéři v něm můžou obohacovat seznamy kontaktů, firem, nebo leady hromadně skrz integraci na Salesforce, použitím custom integrací. Umožňuje získat náhled ideálních profilů zákazníků na bázi uzavřených dealů. Pokrytí spíše pro Severní Ameriku.

Ceny začínají na 99 dolarech za měsíc. Více na webu Lusha.

 

Hunter.io

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Neboli email hunter, je software pro hledání kontaktních informací skrze jakoukoliv doménu. Hunter.io může být také použit k ověření emailů a spoustě dalších úkolů. Jedná se o levný a spolehlivý generátor leadů.

Užitečné v případě že již máte nalezené cílové společnosti, ale potřebujete najít pouze emaily.

Prvních 100 vyhledávání měsíčně je zdarma, poté cena začíná na 49 amerických dolarech měsíčně.

 

SalesIntel

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Jedná se o SaaS, které pomáhá prodejcům a marketingovým týmům jednoduše identifikovat vysoce hodnotné účty a kontaktní informace.

Ve společnosti se nachází zhruba 1400 výzkumníků, kteří pravidelně ověřují své kontakty každých 90 dní. Slibují 95 % přesnost dat.

 

LeadGenius

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky.

Využívá kombinaci umělé inteligence a lidských pracovníků k identifikování a komunikování s cílovým kontaktem. Dokážou najít velmi specifické informace k zákazníkovým potřebám.

Hubspot

Pro koho je vhodný? Začínající podniky s méně než 10 obchodními zástupci 

Koho zacílíte? SMBs, střední trh, podniky, velké společnosti.

Do této kategorie můžeme bezesporu zařadit i Hubspot. Což je velmi komplexní CRM nástroj, který obsahuje řadu různých funkcionalit. Více o Hubspotu naleznete v tomto článku: Co je Hubspot?

Jedna z těchto funkcí je například Hubspot Insights, která umožňuje enrichovat základní informace o firmách, které máme v databázi. Dále umožňuje například různé segmentace na základě dat, třídění dle určitých pravidel a interakcí… a spousta dalších funkcí. 

Apollo.io

Pro koho je vhodný? Menší až středně velké B2B společnosti

Koho zacílíte? SMB až střední trh

Apollo.io poskytuje komplexní databázi společností a kontaktů s podrobnými profily, které zahrnují klíčové rozhodovací osoby, historii nákupů, využívané technologie a mnoho dalšího. Jedinečné algoritmy Apollo.io analyzují datové sady z celého trhu tak, aby obchodníci mohli identifikovat vhodné příležitosti – s využitím tzv. intent signálů. Apollo dále nabízí pokročilé funkce, jako je například lead scoring, sledování aktivit, automatické následné e-maily (sales sekvence) a další. V porovnání s jinými nástroji pro sales engagement vám Apollo umožňuje rychlejší přístup k potřebným datům, aniž byste museli provádět ruční průzkum nebo se spoléhat na zastaralé databáze. Umožňuje také snadno přizpůsobit pracovní postupy, abyste se mohli zaměřit na potenciální zákazníky, u nichž je největší pravděpodobnost, že je rychle uzavřete. A konečně, Apollo má intuitivní uživatelské rozhraní, takže jak noví, tak zkušení uživatelé mohou snadno a rychle začít využívat jeho výkonné funkce s minimálním úsilím.


 Nějaké otázky?

Doufáme, že vám tento průvodce ušetřil pár hodin času hledání vašeho ideálního leadgen nástroje pro váš byznys.

Jsou zde i jiní menší poskytovatelé, takže určitě stojí za to si je ještě prohlédnout. Platformy zmíněné v tomto článku jsou jedny z těch nejvíce známých v oboru. Navíc o nich existuje spousta uživatelských recenzí na serverech jako je G2 apod.

Pokud vás zajímá oblast B2B leadgenu, určitě si přečtěte článek o account based marketingu, který je velmi zajímavou kombinací outbound a inbound přístupu.

O Lukáši Lískovcovi

O Lukáši Lískovcovi

Pomáhám klientům s růstem jejich firem prostřednictvím implementace marketingu založeného na datech, digitalizovaných prodejních procesech a technologiích, které mají v tomto procesu přidanou hodnotu.

Přečti si jeden z mých článků!
Zabere ti jen chvilku tvého času, ale o to více tě obohatí spoustou nových informací!

Zjistěte více
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Další články z blogu:

Jsem tu pro Váš byznys, neváhejte mě kontaktovat:

Implementation of technologies

I implement and effectively manage services of Google, Facebook and Seznam including specilized tools like Mixpanel, Hotjar or Adform.

Interpretation of data

I will tell you a story about the users who visited your Web. I will create a clear reporting system. Thanks to it you can find out how users behave on your Web and why they do so.

Data-driven online marketing

I will create marketing strategies using data and the latest trends which bring measurable results. This will keep your marketing campaigns under control.

Data-driven change process

Make use of the full potential your web. Thanks to quality implementation of analytics and testing tools I can increase the efficiency of moving users web and maximize its gains.

Complex ecommerce consulting

Do you need to devise your entire online strategy? Thinking how to move your startup further? Do you want to know the opinion of an experienced expert on your online project? Let’s talk about it. We will discuss whether your project has a chance on the market, how much it can cost you and how much it can earn.

Optimics

My role in Optimics began as an analyst, which is why I am still very focused on data and data interpretation. Over time, I moved to a more sales / business development position. Together with the rest of the team, I help lead the business in terms of acquisition and working with key partners like Google, with whom I work very closely and regularly attend events in Warsaw and Dublin. In Optimics, I also provide an overlap into marketing areas. Thanks to Optimics I gained a lot of experience thanks to working for the biggest clients in the Czech Republic (Mall, Skoda, Kiwi, Invia).
optimics

Advertia Digital

I help the Advertia guys with digital analytics and marketing technologies in general.
advertia digital

Acomware

Acomware is an agency where I had my first official job as a PPC trainee. Thanks to this experience I gained a basic overview of how it works in regular agencies.

Acomware

Acomware

Acomware je agentura, ve které jsem měl svoje první oficiální zaměstnání na pozici PPC stážisty. Díky této zkušenosti jsem nabral základní přehled o tom jak to funguje v běžných agenturách.

Acomware

Advertia Digital

Klukům z Advertie pomáhám s digitální analytikou a obecně technologiemi v marketingu.

advertia digital

Optimics

Má role v Optimicsu začala na pozici analytika, právě díky tomu mám stále velmi velký focus na data a jejich interpretaci. Postupem času jsem se přesunul do pozice více zaměřené na sales/business development. Společně se zbytkem týmu pomáhám vést směřování firmy z hlediska akvizice a spoluprací s klíčovými partnery, jako například Google, s kterým velmi úzce pracuji a pravidelně se účastním událostí ve Varšavě a Dublinu. V Optimicsu také zajišťuji přesah do marketingových oblastí. Právě díky Optimicsu jsem získal mnoho zkušeností díky práci pro největší klienty v ČR (Mall, Skoda, Kiwi, Invia).

optimics

Zprostředkování podpůrných služeb

Potřebujete spolehlivého grafika? Nebo programátora? Nenaleťte a nechte si doporučit dodavatele, který je již ověřený nejen mnou, ale i dalšími referenčními projekty. Od grafiky a překladů, přes vkládání dat až po linkbuilding.

Komplexní eCommerce poradenství

Potřebujete vymyslet celou Vaši digitální strategii? Přemýšlíte jak posunout Váš startup nebo zaběhlou firmu dále? Chcete zjistit názor zkušeného odborníka na Váš online projekt? Pojďte si o tom popovídat. Probereme zda Váš projekt má na trhu šanci, případně jak ho zefektivnit, kolik Vás to může stát a kolik to může vydělat.

Data-driven proces změny

Využijte potenciál svého podnikání naplno. Provedu Vás procesem validace podnikatelského modelu, zaměříme se na pochopení cílové skupiny a optimalizaci celého marketingového mixu. Dále díky kvalitní implementaci analytických a testovacích nástrojů zefektivním pohyb uživatelů na webu a maximalizuji jeho výdělečnost.

Data-driven online marketing

Na zákaldě dat, analýzy uživatelů a vašeho podnikání Vám vytvořím online marketingovou strategie, která přinese měřitelné výsledky. Vaše marketingové kampaně tak budete mít vždy pod kontrolou. 

Interpretace dat

Základem správného řízení firem je využívání dat. Co člověk neměří, to neřídí. Vytvořím pro Vás přehledný systém reportování, díky kterému zjistíte, jak se uživatelé na vašem webu chovají a proč se tak chovají. Dokážu také udělat ad hoc analýzy na základě kterých je možné stavět hypotézy o problematických oblastech vašeho podnikání.

Implementace technologií

Implementuji a efektivně spravuji nástroje od Googlu, Facebooku i Seznamu včetně specializovaných nástrojů jako Mixpanel, Hotjar či Adform. Mix technologií neustále rozšiřuji vzhledem k aktuálním trendům.