Lukas Liskovec
  • English

Místo, kde se potkává marketing, technologie a byznys

Inbound vs outbound marketing

V souvislosti s tímto tématem lze hovořit o dvou přístupech k lidským potřebám. Lidé se buďto své potřeby nepokoušejí aktivně uspokojovat, nebo se na vlastní pěst pouští do hledání produktu či služby, které by k uspokojení měly přispět. Fakt, že se čím dál více z nás v dnešní době kloní ke druhému přístupu z výše […]

8mins

SEO vs PPC v B2B 

SEO i PPC hrají v oblasti B2B klíčovou roli. Nemusí být ale úplně jednoduché si s nimi správně poradit. Podíváme se tedy, jak lze jejich aplikaci v praxi správně vybalancovat k dosažení kýžených výsledků. Hlavní rozdíly mezi PPC a SEO  SEO (z anglického search engine optimization, česky optimalizace pro vyhledávače) představuje jistý proces vylepšování webové stránky za účelem […]

9mins

Technický marketing – jak být technický marketér?

Technický marketér V průběhu poslední dekády se marketing velmi rychle vyvíjel a měnil. Někteří nezasvěcení laikové si možná stále myslí, že úspěch marketéra tkví pouze v navrhování atraktivních log či reklamních kampaní. Doba je ale neúprosná – znalosti a dovednosti marketérů většinou vyžadují daleko větší rozsah. Tento článek pojednává o technickém marketingu, technických marketérech a […]

11mins

Co je Account Based Marketing?

Account based marketing (dále jen ABM) se v posledních letech těší rostoucí popularitě. Pojďme společně odkrýt, čeho se tento fenomén týká, v jakých situacích se hodí jej využít a jak nám může pomoci dosáhnout našich byznysových cílů. Přiblížení pojmu Account Based Marketing a porovnání s tradičním marketingem Account based marketing představuje marketingový strategický přístup vhodný […]

7mins

Průvodce Kickstarter kampaní

Kickstarter je internetová platforma pro crowdfundingové financování projektů, která podporuje kreativní projekty z oblasti filmu, her, hudby, umění či technologické inovace. Proč je Kickstarter ta správná volba pro váš byznys? Kickstarter je jeden z dalších kanálů, který umožňuje oslovit naši cílovou skupinu, mimo to můžeme definovat tyto 3 hlavní výhody: Získání peněz již před výrobou produktů Zasáhnutí obrovského publika early adopter, kteří […]

10mins

Stránky na WordPressu – podle čeho zvolit webhosting?

Stránky ve WordPressu – podle čeho zvolit webhosting? Je všeobecně známo, že se stránkami vytvořenými na WordPressu nikdy nic nezkazíte. Tento systém je velmi dobrým vstupním bodem pro většinu projektů v rámci digitalizace podnikání (ať už B2B prezentační web, nebo například B2C eshop). Více důvodů pro zvolení WordPress webu jsem sepsal v předešlém článku. Mimo samotnou […]

4mins

Jak digitalizovat podnikání? Na WordPressu!

Stránky na WordPressu jsou ideálním startem v rámci digitalizace podnikání – respektive v jeho fázi – založení webu. Pro mé vlastní projekty využívám CMS WordPress a stejně tak ho doporučuji i svým klientům. Pro účely digitálního podnikání je s WordPressem velmi těžké soupeřit jeho pozice na trhu je velmi silná. Jedná se o všestranný nástroj […]

7mins

Segment.com – Alternativa Google Tag Manageru?

 Zrychlete sběr marketingových dat a posuňte svou analytiku na další úroveň Pokud se snažíte mít ve vaší firmě svou online strategii pod kontrolou, nejspíše k tomu používáte velké množství pomocných SaaS nástrojů. Ať už se jedná o systémy pro PPC, analytiku nebo třeba automatizaci, často vás při rozhodování o implementaci nového nástroje ovlivní zdánlivá jednoduchost […]

5mins

Co je Lean Startup + metody Lean Startup

Lean Startup Lean principy byly vyvinuty na začátku sedmdesátých let společností Toyota v Japonsku. Tato firma implementovala úzkou (lean) výrobní metodu proto, aby optimalizovala své výrobní procesy (Womack & Jones, 2003). Základní myšlenka lean principů je zefektivnit výrobní proces snížením jakéhokoli odpadu v procesu – to může znamenat buď snížení zdrojů (lidských nebo materiálních), nebo […]

8mins

Jak na Twitter Ads – Twitter reklama

V České republice se Twitter drží dlouho na pomezí. Rozhodně nepatří mezi nejpopulárnější sociální sítě, ale na druhou stranu je dost používaný na to, aby mohl být v určitých situacích užitečný. V posledních letech je ale viditelný nárůst obliby zejména mezi politiky, kteří na něm po vzoru zahraničních protějšků pravidelně zveřejňují nové informace, a tím […]

3mins

Jak rychle vybudovat e-commerce byznys

Jak rychle vybudovat e-commerce byznys –        a využít krizi jako příležitost Přestože zatím není možné určit plný rozsah důsledků koronaviru, je už teď jasné, že některá odvětví nikdy nebudou stejná jako dřív. Není žádným překvapením, že lidé začali po uzavření kamenných obchodů nakupovat mnohem více online, je ale pravděpodobné, že tento trend […]

3mins

Google My Business – nejhodnotnější marketingový nástroj roku 2024

Co je Google My Business? Google My Business (česky Moje Firma na Googlu) je bezplatná služba od Googlu, která umožňuje firmám přidat své pobočky do výsledků vyhledávání a do Google Maps. Váš firemní zápis se objeví na pravé straně vyhledávání v desktopové verzi, kde zabírá podstatnou část místa, která tak upoutá pozornost. V mobilní verzi […]

5mins

Co je Growth Hacking?

Co je Growth hacking? Growth hacking je typ marketingu, který hledá nové či netradiční metody, jak zajistit růst firmy a produktu. Pojem “growth hacking” se poprvé objevil v roce 2010 a historicky se jeho vznik váže k Silicon Valley, kde je největší koncentrace nadějných startupů. Growth hacker (hacker růstu) je někdo, kdo používá kreativní a […]

5mins

Marketing a recese – Jak na digitální marketing během ekonomické krize?

Po letech ekonomické prosperity neodvratně přijde útlum. Ať už to bude dříve či později, je potřeba být na tuto situaci připraven. Zvlášť když velká část současných podnikatelů a vedoucích manažerů nastoupila do funkce až po poslední krizi, a tak nemají s touto situací žádné zkušenosti.Takovým příkladem jsem i já sám, a právě proto zde shrnuji […]

6mins

Ozvěte se nám